Mr. Skoglund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har funderat lite. Efter att man klarat av uppdraget när man ska ta över parken så kom det ju upp massor av färger på kartan som visar var gängen håller hus. Jag tog inte några fler områden (förlorade inte heller något). Nu är de försent att ta över områden (inga färger kvar på kartan längre).Så jag bara undrar om ni tror att man kan få 100% i alla fall??? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 färgerna kommer tillbaka lite senare i spelet så du kan va lung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. Skoglund Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 JAA!!, Då kan man sova gott då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. Skoglund Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vet någon ungefär när de kommer tillbaka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts