Upson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jovars! Tänkte börja spela GTA III igen, men ack så svårt det skulle bli. Nämligen så att när man spelar så ser man till och från, i vissa korsningar. Varken vägen eller ev. objekt (inte bilar) på den. Så som trottoarkanter, osv osv. Står man och väntar laddas dock texturerna in och allt ser normalt ut. Hur ska jag göra för att det ska funka ordentligt? -Försökte med XP fixen, vägrade installeras pga SP är nyare version. -Försökte med 1.1 patchen men den gjorde ingen skillnad. -Försökte med att defragmentera, så att texturerna skulle kunna laddas snabbare, men det funkade inte heller. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vad har du för grafikkort? Har du installerat om? Det kanske hjälper om du ökar draw distance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 här är ett exempel. kom ihåg att det bli normalt om man typ väntar 5 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vad har du för grafikkort? Har du installerat om? Det kanske hjälper om du ökar draw distance. kör maxdraw och maxupplösning... har ett gf ti 42000 128 meg, installerade det precis innan jag testa d o d va sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det där känner jag igen, brukar hända mig med ibland men det är inget jag stör mig på. Texturerna kommer ändå fram efter några sekunder. Blir det så även när du har en lägre upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tetsa uppgradera drivrutinerna på ditt grafkkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tetsa uppgradera drivrutinerna på ditt grafkkort Har dean senaste. Hur som helst funkar det nu. Jag satte "Frame sync" på on, och vips så försvann alla problemen. Tack för er hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Varsegod alltid kul o Hjälpa till (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Varsegod alltid kul o Hjälpa till Gjorde du nåt eller? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Gjorde du nåt eller? (:!!! Han kanske skickade singnaler till din hjärna om att du skulle slå på "Frame Sync" utan att du märkte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Han kanske skickade singnaler till din hjärna om att du skulle slå på "Frame Sync" utan att du märkte det Smart tänkt (:!!! Men kolla den andra topicen, vem är killen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Gjorde du nåt eller? wahahahahahaha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 wahahahahahaha!! Jasså du.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts