Frostic Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag tänkte jag skulle lägga upp en karta jag gjorde idag när jag hade paus i spelandet av GTA:SA. Jag tänkte, att när nästa GTA kommer så kan man slå ihop GTA San Andreas som ligger på Väst kusten (West Coast) med den här kartan som jag har gjort som är (East Coast) Nä, men jag hade inget bättre för mig i pauserna så jag gjorde bara något, och det blev det här. Ska påpekas att jag lekte med Paint så det blev inte så snyggt. Sen när jag hittar en karta av San Andras så ska jag fortsätta på den här, vet ni vart man kan hitta San Andreas kartan så kan ni ju länka till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kartorna som inte är från GTA vart kommer ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kartorna som inte är från GTA vart kommer ifrån? Vaaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kartorna som inte är från GTA vart kommer ifrån? Jag sökte på Google, och hittade några kartor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Gjorde min egna (konstiga) karta.. Ultimata gta Liberty city, Vice city, San andreas ihop i en karta! (Mitt drömspel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jepp, det hade varit härligt. De hade kunnat göra ett sådant spel till nästa generations konsoler, och lägga till en till stat, och helt ny story. Kanske lite fram i tiden. Sen ska man kunna träffa snubben från GTA 3 (han hade väl inget namn) Tommy från VC och CJ från SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jepp, det hade varit härligt. De hade kunnat göra ett sådant spel till nästa generations konsoler, och lägga till en till stat, och helt ny story. Kanske lite fram i tiden. Sen ska man kunna träffa snubben från GTA 3 (han hade väl inget namn) Tommy från VC och CJ från SA. Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Gjorde min egna (konstiga) karta.. Ultimata gta Liberty city, Vice city, San andreas ihop i en karta! (Mitt drömspel) Tänkte också göra en sån, lite bättre kvalitet då kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tänkte också göra en sån, lite bättre kvalitet då kanske. Hade jag bara haft tid så hade jag börjat göra en med Photoshop, men jag orkade inte börja. Du kan ju också göra en, det är ju kul att se olika kartor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tänkte också göra en sån, lite bättre kvalitet då kanske. Kan göra en leet, men jag hade bråttom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kan göra en leet, men jag hade bråttom Gör en du också, jag har Photoshop, men jag är inte bra p åatt använda det, men jag tänkte försöka göra en snyggare karta senare då kan jag samtidigt träna på att använda det programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Gör en du också, jag har Photoshop, men jag är inte bra p åatt använda det, men jag tänkte försöka göra en snyggare karta senare då kan jag samtidigt träna på att använda det programmet. Gör en sen.. När jag har tid.. (Har ungefär 10 projekt på g).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Gör en sen.. När jag har tid.. (Har ungefär 10 projekt på g).. Okej, lägg upp den här i tråden sen när du har gjort en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Okej, lägg upp den här i tråden sen när du har gjort en. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 LOL. kan man byta namn på trådar? byt isf till. Egna map's då blir detta nog en hoy topic Kanskeska börga på en ja me:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kan någon posta en fin SA map, VC map, LC map?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kan någon posta en fin SA map, VC map, LC map?? Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Vaken? isf så kan jag göra det nu. EDIT Värkligen en RIKTIG KARTA. med rutnät och ABCDEFG 1 2 3 5 6 ^ ___________________________________________|_________ Menar jag Redigerad 1 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Gjorde en till i paint Redigerad 1 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Gjorde en till i paint Har du tänkt på att städerna Vice City och Liberty City borde se "lite" mindre ut på kartan i jämförelse med staten San Andreas. Redigerad 1 november, 2004 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts