farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har dödat alla fram till Soffan där snubben sitter o spelar typ. (ser på tv eller va han nu gör) Och efter det är det en korridor till höger med en kamera där uppe till höger. jag har krupit rakt fram o satt mig i det mörka hörnet så jag ser kameran. Men asså, Hur kommer jag förbi den? Händer det nått när jag går förbi den? (Det måste det ju göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tror inte det gör det faktiskt..jag la aldrig märke till den..kanske hade tur å missa den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Vill ha ett 100% Säkert svar, för ja vill inte göra om. Jag är så ivrig när det gäller smygar saker. Det är en guard precis där också vid den gröna punkten när ja sitter i korridoren.. TIttar han mot korridoren så han ser mig eller? Redigerad 31 oktober, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 kolla på cirkeln lägst ner åt vänster om din gubbes pil är svart så syns han inte om den e vit så kan gurden se honom.....och killen som spelar ska du bara smyga förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det är inte direkt så att om han ser dig blir det mission failed..man får väl ljuddämpad pistol där inne så bara att panga ner alla om det är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts