hederstedt Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Någon som har tips om hur man klarar dIRTY LICKINS UPPDRAGET DÄR MAN SKA stå på ett hustak och snipra en massa gubbar. Svin svårt... Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Om de e de missionet jag tror så ska du bara ta en "slowmotion piller" nedanför trappan...sen e de bara skjuta skit lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hederstedt Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jasså!! Jag har andvänt helikoptern för att ta mig upp på taket för att det är det snabbaste sättet att komma dit, så jag har missat pillret. Har testat uppdraget typ 10 ggr.. Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Hehe, ta trappan nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Trappan är snabbare, tro mig. Vill du ha lite ammo till snipern så kan du börja uppdraget och få failed tills du anser dig ha tillräckligt mycket, sen klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts