LogicX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag fick spelet i fredags, åkte hem spelade det i ca 4 timmar... och sendess har jag inte spelat det... Har vart för trött, men jag e skiiiit sugen på att spela.. men jag orkar inte.. vad är det för fel på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag fick spelet i fredags, åkte hem spelade det i ca 4 timmar... och sendess har jag inte spelat det... Har vart för trött, men jag e skiiiit sugen på att spela.. men jag orkar inte.. vad är det för fel på mig... Du måste lida av nån allvarlig , exotisk sjukdom som ingen känner till , om du är för trött för att köra gta sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LogicX Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jo, jag vet.. men jag vill vara super pigg.. så att jag kan följa med i handlingen till 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 tro mig... Sätt på spelet gör första uppdraget.. Så vill du nog fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LogicX Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har gjort 5 uppdrag, och jag älskar det.. men saken är att jag är rädd att jag ska förstöra allt genom att spela det när man inte orkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag fick spelet i fredags, åkte hem spelade det i ca 4 timmar... och sendess har jag inte spelat det... Har vart för trött, men jag e skiiiit sugen på att spela.. men jag orkar inte.. vad är det för fel på mig... jag har spelat typ 24 timmar i rad, och jag e övertrött å sprallig.. dick 3-4 red bull, ät koffeinpiller och drick mkt kaffe, då ska du se att då går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts