Gudfar Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 kunde aldrig tro nåt sånt om Ryder :'( att han skulle jobba med snuten och The ballas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Samma här :'( . Han och käre gammle Smoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 smoke visste jag nästan direkt att han jobbade med snutarna för dom var ju alltid i hans garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 nån förråder ju alltid en i GTA 3 förråde välö nån en och i vc gjorde lance det och i SA så gör ryder och smoke det kunde inte Og loc eller sweet gjort det?? gillade aldrig sweet ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag gillar ändå Smoke bäst. Som i det uppdraget när dom ska äta på Cluckin Bell och dom ska beställa i drive-thrun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag gillar ändå Smoke bäst. Som i det uppdraget när dom ska äta på Cluckin Bell och dom ska beställa i drive-thrun Wooooord! Fettot = Big Daddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts