lowire Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ahah uppdragen i San Fierro är helt undebara Ni som inte har kommit då har ni nått att se fram emot för dem är roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 bra.. då kan ju du hjälpa mig med ett uppdrag där.. tror det är de andra uppdraget sen när man komemr dit.. 555 we tip heter den.. man ska ju sätta drugs i en bil.. D.S eller någons såns bil.. så ska man parkera den sen.. men jag vet INTE var.. får spel.. kan du hjälpa mig?? tack po förhand.. P.S vet att det finns en blip.. men de finns ingen ingång eller något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Du ska parkera den i parkeringshuset under hotellet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tack så mycket ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts