phil Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jaa, nått tips eller liknande från er som klarat de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 håll dig lågt använd skydd så ofta du kan skjut snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Köp läsk i automaterna så fyller man på livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) *SPOILER* men jag syftar på polisjakten ! Redigerad 31 oktober, 2004 av phil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 bara 2st som har gjort det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 har klarat det det dära med biljakten är totalt omöjligt men du när du hra misslyckats med det så loada inte det blir lättare om du inte loadar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det är ju lätt! Peppra på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har gjort det. Skjut föraren på bilarna eller däcken. Ser du bensintanken SKJUT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag sprejade som fan klarade det på 3 försök för bilen sprängdes alltid i sista gränden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag sprejade som fan klarade det på 3 försök för bilen sprängdes alltid i sista gränden Jag klarade det första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Använd bazukan , skjut ner helikoptern med den. Sen när du kommer in i hotellet är bara att trycka på R1 ock O och sen kan du resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Använd bazukan , skjut ner helikoptern med den. Sen när du kommer in i hotellet är bara att trycka på R1 ock O och sen kan du resten bazuka kan man väll inte få utan fusk i los santos? lär dig att sikta ordentlgt.. då blir det lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag vet. Jag använde fusk innan för skojjs skull , så hade jag den då , märkte jag Så använde jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts