jesperius Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag tänkte att jag skulle dela med mig av detta... jag satt och körde hemma hos en kompis och vi tog motorvägen mot flygplatsen... vid flygplatsen går det en bro över motorvägen.... vi svängde in där och tog fart och vips så var man inne med BMX:en vi hade dock fullt i bikeskill men endå... sedan så tror jag att man kan styra harriern.. men vet inte " riktigt" säkert.... men med detta "tricks" så kan man alla fall köra Dodon och ett kolt jetplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Mycket enklare att ställa ett högt fordon nära muren (ej stängsel) och kliva upp på den och hoppa över.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Eller så är det mycket lättare och roligare att ta cykeln in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 räcker med an vanlig bil, vilken som helst, sen dubbelhppar du upp och över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 <Va, kan man dubbelhoppa? Vad overkligt? man kan ju klättra på stegar, kan man inte då hoppa å ta tag i muren och klättra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 det finns ett ställe där man kan klättra över. följ motorvägen, kör över parkeringen, åk till stänslet som hindrar en att ta sig in, följ stängslet tills det tar slut, då kan man klättra över, det är lite svårt men det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts