Matteus Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ni som inte kommit till SF, läs INTE detta. Det kan förstöra för er. Jo jag tänkte alltså man får ju se Smoke och Ryder typ "jobba med" The Ballas (Nämn inte nåt som händer senare så ni inte förstör för mig). Då tar ju poliserna dig till Angel Pine, men om du sen kör tillbaka till Los Santos så finns inte OGF kvar! Är det så hos er också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ni som inte kommit till SF, läs INTE detta. Det kan förstöra för er. Jo jag tänkte alltså man får ju se Smoke och Ryder typ "jobba med" The Ballas (Nämn inte nåt som händer senare så ni inte förstör för mig). Då tar ju poliserna dig till Angel Pine, men om du sen kör tillbaka till Los Santos så finns inte OGF kvar! Är det så hos er också? eum ja vadårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag gillar grabbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts