Tarzan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 OG ska ha en fest och säger att man ska klippa sig först och sedan åka till festen. Jag har klippt mig nu men hittar inte vart jag ska åka. Det finns ju inte med på kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jo det finns med på kartan..åk hem till stället där cj's mamma bor , i det stället finns det en sån där röd sak att gå in i..eller så kan du kolla efter "OG" på kartan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 du ska köpa ett gäng med nya kläder också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 du ska köpa ett gäng med nya kläder också Det behövs inte..jag struntade i det , jag stack dit på direkten..eller inte på direkten utan när han ringde och sa att partyt gick dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Okej, tack! Jag vill varken byta frisyr eller kläder. De som jag har är ju snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts