Padde Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kör jämsides med tåget hela jävla tiden, han skjuter och skjuter men dem verkar inte dö och efter tunneln så åker jag bakom tåget för att sen efter tåget passerar åka jämsides igen, han skjuter skjuter hela tiden men de vägrar ju dö.. och alltid är det 2 pers kvar när jag förlorar. Hur sjutton ska man hinna med döda dom ? vad gör jag för fel jag gör absolut inga misstag är hela tiden jämter tåget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Efter tunneln är slut ska du ta till höger och åka upp för en liten backe och sen åka på en liten grus väg tills du kommer till järnvägen igen , btw jag klarade det uppdraget första försöket , det är ju jätte enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ett tips är att liga ungefär vid början av loket inte helt jämsides Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kör en bit längre ifrån tåget. Ifall du kör för nära så träffar man bara tåget när man skjuter. Så gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts