Frenzy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hallå! är de bara jag sm tycker de e dax med en Ny layout på Gtasajten.com ? Den som e uppe nu har väl alltid varit uppe `? Börjar bli lite tråkigt, då denna layouten är så enkel.. men ändå bra :"> Nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jo de håller jag med om .. att den ska vara stilren och enkel .. Men Jag tycker inte om fårgerna så mycket men de går ju.... jag menar inte att klaga eller nåt på den nuvarande layouten ! men de hade vatt kul att få se en ny layout med lite mer bilder i designen .. jag har själv 2 hemsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag tycker att designen är snygg och lättöverskådlig och att det är få bilder gör ju bara att sidan laddas snabbare. Hur nästa version av sajten än kommer se ut hoppas jag innerligt att Hultenius behåller den blåa bakgrundsfärgen som är så typisk för GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hallå! är de bara jag sm tycker de e dax med en Ny layout på Gtasajten.com ? Den som e uppe nu har väl alltid varit uppe `? Börjar bli lite tråkigt, då denna layouten är så enkel.. men ändå bra :"> Nån som håller med? säger han som vart member i 15 dagar ? det är fint som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hallå! är de bara jag sm tycker de e dax med en Ny layout på Gtasajten.com ? Den som e uppe nu har väl alltid varit uppe `? Börjar bli lite tråkigt, då denna layouten är så enkel.. men ändå bra :"> Nån som håller med? hur kan designen börja bli tråkig eftersom du e ny? GTAsajten 5 ska komma snart får vi hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Han kanske är en aktiv besökare av sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Han kanske är en aktiv besökare av sidan? Bara och bli medlem direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det jag menar är att han kanske besöker gtasajten.com jätteofta men registrerade sig nu på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag har bara vatt member här på forumet i typ 2 veckor ja ! men jag har besökt gtasajten varje dag i snart 1 år ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag har bara vatt member här på forumet i typ 2 veckor ja ! (:!!! men jag har besökt gtasajten varje dag i snart 1 år ? ahh då förstår jag =P.. men varför inte bli medlem tidigare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ahh då förstår jag =P.. men varför inte bli medlem tidigare ? Han hade väl inget att säga... varför ha medlemmar som inte bidrar? Såna finns det väl redan tillräckligt med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Han hade väl inget att säga... varför ha medlemmar som inte bidrar? Såna finns det väl redan tillräckligt med... Jupp, eller sånna som bidrar på fel sätt... Forumet liknar en krigszon med några, jag säger några fredliga zoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag hade alldrig tänkt så mycket på forumet... förren min polare xstreem visa mig eller han var hela tiden inne hår så tänkte jag : jag får se va d e som e så kul Och de e kul Förrutom Alla som klagar på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hultan skrev ju själv att det skulle bli mycket mer bilder i designen i GTAsajten5. Det blir ju kanske lite långsammare då, men snyggt ska det nog bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts