Lucif3r Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tjo. Hade skaffat mig en low rider... eller det va den där man fick när man skulle dansa med bilarna... Sen gick jag in på ett gym å parkerade bilen utanför... Sen kom jag ut och vart jagad av några gansters... hade inga vapen så jag sprang iväg... när jag kom tillbaka efter den långa springturen så va bilfan borta!!! ..... Nån som vet om den står nånstans eller om den är borta för alltid? Hade för mig att jag läste nånstans för ett tag sen att bilarna blir "beslag tagna" ab polisen och kan sedan hämtas ut nånstans som ja inte kommer ihåg vart... Sen så undrar jag vart man kan hitta nya lowrider bilar... Kan man bara sno vilken bil som helst och sen "modda" den med det där grejjset så att man kan studsa å ha sig me bilen? Tacksam för svar ASAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det kan ju ha hänt att någon av dom du vart jagad av kanske tog den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Det var väl nån liten tjuv som snodde den En gång när jag skulle gå och slå ner en kille som sa att jag luktade så parkerade jag min bmx några meter bakom mig sen några sekunder efter jag slagit ner killen så var bmx:en borta och jag såg en kille cykla snabbt som fan på en bmx , förmodligen min :'( Redigerad 31 oktober, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 haha coolt detta blir ju bara bättre o bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 haha coolt detta blir ju bara bättre o bättre Vadå coolt , min ny köpta (stulna) bmx blev stulen och jag blev lite tårögd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har någon hittat åkgräsklipparen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ok... så jag KAN ha tur att se den då ? hehe då jävlar ska han som tog den få så mycke stryk så att han aldrig kommer kunna stå igen ...... Men ingen som vet min andra fråga ang. hur man skaffar en lowrider bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har någon hittat åkgräsklipparen? Japp , jag och en kompis hittade den när vi körde 2 player....den var i nåt garage i antingen blueberry , palomino creek eller montgomery.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 vars på kartan hittar man 2 player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 vars på kartan hittar man 2 player? Där din flickvän bor...hon bor där ett hjärta är markerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts