Jump to content

vart försvinner bilarna?

Lucif3r
 Share

Recommended Posts

Tjo.

Hade skaffat mig en low rider... eller det va den där man fick när man skulle dansa med bilarna...

Sen gick jag in på ett gym å parkerade bilen utanför... Sen kom jag ut och vart jagad av några gansters... hade inga vapen så jag sprang iväg... när jag kom tillbaka efter den långa springturen så va bilfan borta!!! :P:D;) .....

Nån som vet om den står nånstans eller om den är borta för alltid? Hade för mig att jag läste nånstans för ett tag sen att bilarna blir "beslag tagna" ab polisen och kan sedan hämtas ut nånstans som ja inte kommer ihåg vart...

Sen så undrar jag vart man kan hitta nya lowrider bilar... Kan man bara sno vilken bil som helst och sen "modda" den med det där grejjset så att man kan studsa å ha sig me bilen?

Tacksam för svar ASAP ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var väl nån liten tjuv som snodde den :P

En gång när jag skulle gå och slå ner en kille som sa att jag luktade så parkerade jag min bmx några meter bakom mig sen några sekunder efter jag slagit ner killen så var bmx:en borta och jag såg en kille cykla snabbt som fan på en bmx , förmodligen min :'(

Redigerad av Sc0rp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor