oskar87 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag vet inte om nån annan GTASA fanatiker där ute redan skrivit om den här saken, men jag gör de iaf. Dildon går att hitta i polisstationen i Los Santos. Gå in på stationen utan att bära nåt vapen (annars är du stekt). Gå sedan in i omklädningsrummet och vidare in i duschen. Där är dildon. Så himla klockrent av R* games att placera den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag vet inte om nån annan GTASA fanatiker där ute redan skrivit om den här saken, men jag gör de iaf. Dildon går att hitta i polisstationen i Los Santos. Gå in på stationen utan att bära nåt vapen (annars är du stekt). Gå sedan in i omklädningsrummet och vidare in i duschen. Där är dildon. Så himla klockrent av R* games att placera den där Hehe jag gav den till min flickvän hon ba "you do know me CJ" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts