farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Asså det finns ju drugdealers som är svartklädda och så. ( har bara sett 1 ) han fråga om ja ville ha men ja dödade honom. Men jag undrar, asså vilka är typiska ställen för dem att stå på? Har ba sett en stå under en bro i ganska högtgräs. Frågor: Vilka tider står dem ute? Var står dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Finns överallt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 skulle någon vilja vara snäll och lägga upp en bild på en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 skulle någon vilja vara snäll och lägga upp en bild på en? Okej , snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ingen som kan svara på mina frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ingen som kan svara på mina frågor? Jag tror inte dom är ute på några speciella platser och tider. Jag brukar hitta dom lite här och där. Jag vet inte vilken av dom som säljer knark , men jag vet två stycken som säljer massor skit. En av dom är en svart kille , med ett svart linne , guld halsband och en svart mössa..den andra killen har en grå/vit tröja med luva som han alltid har på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jo, jag såg en snubbe med Svart tröja och det med guldhalsband jag dödade honom.. Finns det bara en i hela spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Inte den bästa bilden men aja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jo, jag såg en snubbe med Svart tröja och det med guldhalsband jag dödade honom.. Finns det bara en i hela spelet eller? Nej då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Haha, Din CJ är lite lättklädd. Inga gröna tröjor va? Ska du inte representera Groove Street? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Haha, Din CJ är lite lättklädd. Inga gröna tröjor va? Ska du inte representera Groove Street? Har en grön skarf och en grove street tatuering istället Jag hade en grön tröja förut , men nu när jag har muscel på fullt , så måste man ju visa upp sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Wooord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag undrar hur man gör så man inte har någon tröja på sig alls? Går man till Binco då eller hur gör man för att inte ha någon tröja på sig? Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag undrar hur man gör så man inte har någon tröja på sig alls? Går man till Binco då eller hur gör man för att inte ha någon tröja på sig? Haha. Ne..du går till ett av dina safe house , sen går du in i din garderob där du väljer kläder sen tar du på "remove items" tror jag det var sen är det bara att ta bort tröjan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jaha. Ballt. Så man kan ta bort allting? Haha, tufft ju. Ska göra det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kan man gå i kallingar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Japp =P det gjorde jag, fick lite mer Sex Appeal då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det går ju inte att köpa nånting av honom. Om jag väljer antingen positivt svar eller negativt så säjer CJ bara "Ey yo, fuck off. We don´t need anymore crack on the streets". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Om det finns drugdealers, och det ska tydligen funka att köpa knarka av dom? Då borde man ju kunna knarka! //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det går ju inte att köpa nånting av honom. Om jag väljer antingen positivt svar eller negativt så säjer CJ bara "Ey yo, fuck off. We don´t need anymore crack on the streets". Samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts