Turkia Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 För att klara lowrider race måste man komma etta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Japp det måste du!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kom 1a så jag tror man måste komma 1a ja. Jag ba körde med min Lowrider och 10x med Nitro så vann jag på rakstreckan i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kom 1a så jag tror man måste komma 1a ja. Jag ba körde med min Lowrider och 10x med Nitro så vann jag på rakstreckan i slutet ok.. tack ska race igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hmm, missade att modda bilen först, aja, vann utan några mods iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts