Foo Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Var det inte sagt att man skulle kunna gräva djupa hål med spaden? Det fungera inte riktigt när jag försöker, han bara slåss med den... Och var kan man köpa saker som t.ex. Blomor, fallskärm och annat? Och var finns rånar lastblien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 1. Gräva hål vet jag inte om det fungerar. 2. Blommor kan man hitta ute, dom kan man slåss med. Fallskärmen har jag hittat på det högsta berget, vilket jag inte kommer på namnet nu. 3. Vet inte, men den finns vid garaget där man lämnar den efter uppdraget med Rydan. Inga bra svar, men försökte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 1. Gräva hål vet jag inte om det fungerar. 2. Blommor kan man hitta ute, dom kan man slåss med. Fallskärmen har jag hittat på det högsta berget, vilket jag inte kommer på namnet nu. 3. Vet inte, men den finns vid garaget där man lämnar den efter uppdraget med Rydan. Inga bra svar, men försökte Joo, kolla här - Man kan gräva djupa hål med spaden. Man ska visst kunna det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 rånar lastbilen står på andra sidan gatan om man är vid gymet (under skylten). sedan kan du hitta blomman på vänstra rabatten på framsidan av det stora fina huset vid vredant bluffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts