maSklin Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Ja, hur styr ni?? Jag gjorde misstaget att börja spela med det digitala styrkorset och sedan dess kan jag inte gå tilbacka till att spela med de analoga spakarna. Det går bara inte!! Men jag styr fortfarande med spakarna när jag flyger och när jag springer till fots.. HUR gör ni?? //maSklin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
torre Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 klart man styr me spakarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 bara spakar hatar styrkors , svårt att styra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Båda... Tycker faktist att det är lite bekvämare med styrkorset... känns mer som man har hela dosan i handen på nått sätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag kör med styrspakarna.... Korset har jag aldrig begripit mig på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Spakarna, helt klart. Man får blåsor av styrkorset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Nej nej nej alla... styrkors rockar ju FETT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Man får en helt annan känsla på bilarna när man styr med spakarna men det är mycket svårare att styra då, tycker jag i allafall Men kör man med styrkorset så får man en mer nogrann körning om ni fattar vad jag menar, plus att det är mycket lättare att köra tex snabbt....helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Nä, styrspaken är skönast i allt! Om du vill använda styrkorset så är det ju OK, det är ju ditt val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Nä, styrspaken är skönast i allt! Om du vill använda styrkorset så är det ju OK, det är ju ditt val Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 styrkorset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts