h_90 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har kört Air Raid 8ggr nu men inte fan blir det lättare att klara det, varför? Och hur ska man göra för att klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Om det är det uppdraget jag tror när man ska stå på taket och skjuta ner små flyplan så sket jag i det det är ju bara ett sidouppdrag. Jag försökte med circa 10ggr och inte fan blev det lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ja men eftersom det är ett "sidouppdrag" så kanske det inte har den funktionen att det blir lättare. för anledningen till att dom "riktiga" uppdragen blir lättare är för att man inte ska fastna så man inte klarar spelet. men efterspom "sido uppdragen" inte behövs för att klarar spelen så har det ju ingen större betydelese om man klarar dom eller inte.. just därför har dom kanske inte den funktionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag rekommenderar dig att klara Zeros uppdrag. Det sista av hans uppdrag är nämligen jävligt kul Håller med dig att Air Raid är jobbig, men nästa uppdrag är mycket jobbigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Måste man klara CW bil uppdrag? hatar dem. Är nu i San fierro och har bara det uppdraget. Men kommer det upp nått annat efter tiden eller måste man klara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Okey, men ja hoppar över det så länge.....Vart får man tag på 4-hjulingarna då? (Har gjort det uppdraget!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Är det jag som är paranoid eller sparar spelet stats fast man inte sparar, typ misslyckade uppdrag mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts