stuffat Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Någon som vet lite mer om när San andreas kommer till PC? Själv tycker jag att det är den bästa versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Våren/Sommaren 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har hört ett rykte om att det inte ska släppas förrän fjärde kvartalet 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Någon som vet lite mer om när San andreas kommer till PC? Själv tycker jag att det är den bästa versionen! maj/juni 2005 det står på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ingen känsla på PC sen att det är lite snyggare e en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det står i pcgamer att det inte kommer förrens till julen 2005. :'( Men det får vi hoppas att det inte är sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ingen känsla på PC sen att det är lite snyggare e en annan sak jo de e ju det de e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Och hur i helvet kan du tycka det när den versionen inte finns? För övrigt finns det inte ett enda pc spel med kännsla i. Hata mig om du vill, i dont give a fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 håller med...styra bilen med ett tangentbord det finns gamepads men inte lika bra känsla som ps2 ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 kan hålla med om att det är irriterande med tangentpilarna, men det är skönare grafik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man kan använda ps2 hk:n på pc (det gör jag) men då är inte knapparna analoga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det står i pcgamer att det inte kommer förrens till julen 2005. :'( Men det får vi hoppas att det inte är sant.. Ni som har PC Gamer nyaste nummret läs spyflugan (sid 20) "Men spyflugan älskar er, och har därför avlyssnat ett knastertorrt samtal mellan två av Take Two:s chefer, där de avslöjade att GTA: San Andreas kommer att dyka upp till PC i maj 2005" Hoppas det ligger något i det, och ni som tycker att GTA är skönare till ps2 säger jag bara MUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 man använder inte piltangenterna, man använder w,a,s,d. och MUS säger jag bara. mycket bättre att använda. krävs lite skill än att burken ska sikta åt en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Någon som vet lite mer om när San andreas kommer till PC? Själv tycker jag att det är den bästa versionen! Har vi ritkigt tur så finns den ute: 1/12-2004 Men har vi riktig otur så finns den ute 1/12-2005 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 september 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 håller med...styra bilen med ett tangentbord det finns gamepads men inte lika bra känsla som ps2 ändå.. jag tycker tvärtom jag krockar hela tiden på ps2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ingen känsla på PC sen att det är lite snyggare e en annan sak Där sades det, helt rätt! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag blir så arg när ni säger att pc version är bättre. Jätte arg, se bara---> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Jag blir så arg när ni säger att pc version är bättre. Jätte arg, se bara---> varför blir du arg du vet ju inte om den e bättre?? Men de e ju så klart att den e bättre för musen e skönare och amn behöver skills som någon anna sa också Redigerad 1 november, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag blir så arg när ni säger att pc version är bättre. Jätte arg, se bara---> ojj, jag blir jätterädd ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts