jojon_5 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) jag har läst nånstans att fallskärmen ska finna vid en byggnad i LS, stämmer det? vart nånstans i sånna fall? Redigerad 31 oktober, 2004 av jojon_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jepp, det stämmer har hoppat ner på polisbilar och gamla tanter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har inte spelet, men jag måste fråga... Dör man om man hoppar den från ett flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har inte spelet, men jag måste fråga... Dör man om man hoppar den från ett flygplan? vet du vad en fallskärm är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hahhaha precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hur fäller man ut skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Med cirkel, det står när du tar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Men på vilket hustak?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Om du är i typ centrala LS, ungefär vid "Winewood" skylten. Använd höger spak för att titta upp mot hustaken. Leta efter en skyskrapa som är ganska rund och som har typ spetsar längst upp som sticker ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har inte spelet, men jag måste fråga... Dör man om man hoppar UTAN fallskärm från ett flygplan? Ursäkta för att jag skrev fel/missa ett ord. men jag tänkte inte att det fanns så trögtänkta idioter.. dom flesta skulle nog ha förstått vad jag menar, eftersom denna topic handlar om fallskärm... och nej, jag använder inte "EDIT" denna gång, för att det jag skrev är så långt uppe, så att dom flesta kommer nog inte att läsa det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har inte spelet, men jag måste fråga... Dör man om man hoppar UTAN fallskärm från ett flygplan? Ursäkta för att jag skrev fel/missa ett ord. men jag tänkte inte att det fanns så trögtänkta idioter.. dom flesta skulle nog ha förstått vad jag menar, eftersom denna topic handlar om fallskärm... och nej, jag använder inte "EDIT" denna gång, för att det jag skrev är så långt uppe, så att dom flesta kommer nog inte att läsa det igen. Beror på hur högt upp du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har läst nånstans att fallskärmen ska finna vid en byggnad i LS, stämmer det? vart nånstans i sånna fall? Hoppar fallskärme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Beror på hur högt upp du är Okej.. tack, jag tänkte bara eftersom jag har för mig att från hur högt man än hoppar så dör man inte (om man har fullt med liv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Gör du visst det, CJ slår i marken med ett härligt "CRACK"-ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts