Gäst Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kan man ej råna i Sa eller vad.....Och var förresten hittar man inbrottsvanen så man kan göra inbrott......Har gjort Home Invasion men den finns ej nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
B3nny Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man Måste Klara ett Uppdrag innan man kan göra inbrott . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man Måste Klara ett Uppdrag innan man kan göra inbrott . nä det måste man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jo det måste man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 men hur rånar man affärer då ? jag har lixxom tagit upp vapen o siktat på personal i butikerna i Los Santos.... men dom bara håller upp händerna eller hukar sig.... dom ger mig aldrig några pengar men vem bryr sig....jag har nyss kommit till San fierro skit höga berg där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jo det måste man! Jag behövde inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kan man ej råna i Sa eller vad.....Och var förresten hittar man inbrottsvanen så man kan göra inbrott......Har gjort Home Invasion men den finns ej nånstans Jo det e klart man kan råna!! Gå till gymmet och nästan brevid gymmet bland några hus står den lastbilen man behöver.. När du har den tryck R3.. Men det måste vara mellan 20.00 och 06.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts