disme Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 HAR FASTNAT PÅ DOM 2 UPPDRAGEN LOWRIDER LIFES BEACH OCH LITE JUST BUSSINES KAN NÅN HJÄLPA ELELR INGEN VILL DET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Sök, Det finns massa beskrivningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ORKA ?? SÄG NU FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Disme HUR FAN SKA VI HJÄLP dig SKAFFA LITE TAKT KÄNSLA ORKA DIN ATTITYD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Eller hur, så svårt kan det inte va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jo, det är väldigt, väldigt svårt. För mig tog det cirka trettio försök att klara Life's a beach, men jag gjorde såhär: 1. Vrid ner ljudet på TV:n så den är helt tyst. 2. Koncentrera på knapparna som kommer, tryck när den är halvvägs in i cirkeln. 3. Skapa en egen melodi i huvudet, som går i takt med knapparna, för de kommer i en rytm. Lycka till, och ge aldrig upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jo, det är väldigt, väldigt svårt. För mig tog det cirka trettio försök att klara Life's a beach, men jag gjorde såhär: 1. Vrid ner ljudet på TV:n så den är helt tyst. 2. Koncentrera på knapparna som kommer, tryck när den är halvvägs in i cirkeln. 3. Skapa en egen melodi i huvudet, som går i takt med knapparna, för de kommer i en rytm. Lycka till, och ge aldrig upp! Tog mig inte riktigt så många ggr att klara det .Det irriterande är dock när man får 3910 poäng . Klarade det med poängen 4900 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ja för mig tog de mellan 15-20 försök, sen satt ja o tänkte en stund, sen körde ja som fan, hade mkt kvar men stannade på exakt 4000p , jag var bara lättad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 allså ja får damp på cesars vianpadel eller vafan det heter nudå.. jag gör ju fan i takt, sen ståre "good synchronized" eller nåt sånt och då blire svart å mina poäng försvinner å han vinner :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts