AlexXx91 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hur många uppdrag ska man göra för att komma till Las Venturra och hur klarade du supply lines?(det där man kör rcplane och skjuter deliverysnubbar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kommer inte ihåg hur många uppdrag man behöver ha gjort..man behöver inte göra Z uppdragen..har faktiskt inte klarat det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kommer inte ihåg hur många uppdrag man behöver ha gjort..man behöver inte göra Z uppdragen..har faktiskt inte klarat det uppdraget Jag var fem meter ifrån mål och så tog bensinen slut aja skiter i den nu...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Är det långt kvar innan man kommer bort från LS om man är på uppdraget Just Buissnes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ca tio st kvar tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ca tio st kvar tror jag Okej, måste man klara alla uppdrag av OG Loc också för att komma till nästa stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Okej, måste man klara alla uppdrag av OG Loc också för att komma till nästa stad? *SPOILER* Efter man har gjort uppdragen av snutarna så ringer Smoke/Sweet vet inte av de men sen får man fler story uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 fan men ingen vet hur man gör på lowrider lifes beach elelr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 fan men ingen vet hur man gör på lowrider lifes beach elelr? Dwt är det uppdraget jag inte klarar, alltsdå Lifes Beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hmm bara tajma stegen den visar... svårt? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag var fem meter ifrån mål och så tog bensinen slut aja skiter i den nu...! Är på exakt samma ställe, hos han Zero (Zee).... As svårt tycker jag, och irriterande när man aldrig klarar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kom precis till San Fierro men det var inte så kul där! har nån hittat fyrhjulingen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kom precis till San Fierro men det var inte så kul där! har nån hittat fyrhjulingen?? Jag körde fyrhjulingen på ett uppdrag ute på "landet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts