SilentS Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Om man har några Mission Failed, Busted eller Wasted, är det omöjligt att få 100% då? Eller är det så att t.ex. Stoppie time påverkar procenten? Sedan har jag inga Fishes Fed heller, påverkar det procenten och isf vad ska man göra för att få några Fishes Fed? Jag har gjort precis allt som det står att man kan göra men har ändå bara 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Nej själv klart inte så på värkar inte mission faild eller annat dina % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Nej själv klart inte så på värkar inte mission faild eller annat dina % www.skrivihop.nu Nä, jag ska inte klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Även 45 poäng på Shooting Range? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceRuleZ Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 hur ser man hur många % man klarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts