BrainscanBoy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tjena! Jag är nu på första uppdraget i San Fierro. Det är uppdraget där man ska upp på Mont Chiliad eller hur de stavas. Man ska identifiera en gubbe genom att ta kort. Men när jag kom nära huset så kom det massa gubbar och skjöt mot mig och gubben stack. jag följde efter och skjöt mot hans bil. då klev han ut och bara gick. jag tog kort på han men ingenting hände. då skjöt ja honom och så blev de mission failed. Hur ska man göra igentligen? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tjena! Jag är nu på första uppdraget i San Fierro. Det är uppdraget där man ska upp på Mont Chiliad eller hur de stavas. Man ska identifiera en gubbe genom att ta kort. Men när jag kom nära huset så kom det massa gubbar och skjöt mot mig och gubben stack. jag följde efter och skjöt mot hans bil. då klev han ut och bara gick. jag tog kort på han men ingenting hände. då skjöt ja honom och så blev de mission failed. Hur ska man göra igentligen? Tack på förhand Du ska döda honom och sen ta kort på han..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Men när jag dödade honom en bit ifrån huset så blev det mission failed..varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 smyg in i huset så ingen av vakterna ser dig sen står han bara där inne..skjut eller slå ihjäl honom sen ta kort å bara sticka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Men när jag dödade honom en bit ifrån huset så blev det mission failed..varför? Han tar nån bil och åker i väg med åk efter och döda honom och sen ta kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vilket är sista uppdraget i LS innan man kommer till SF? Jag är på uppdraget, JUst Buissnes eller hur det stavas, har jag långt kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vilket är sista uppdraget i LS innan man kommer till SF? Jag är på uppdraget, JUst Buissnes eller hur det stavas, har jag långt kvar? har för mig att det är det sista och sen två snutuppdrag sen är du fri i san fierro också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 tack så mycket för hjälpen! klarade uppdraget! Men ni glömde berätta att man skulle använda kniv för att döda honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ingen glömde o säga det för de behövs inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vilket är sista uppdraget i LS innan man kommer till SF? Jag är på uppdraget, JUst Buissnes eller hur det stavas, har jag långt kvar? sista uppdraget är "the green sabre" eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts