lulle Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har kommit över till SF nu och när man gjorde det så vet ni att Gängterratoriumet försvinner alltså färgerna på kartan och OGF har inte synts till i GANTON Men när man har gjort lite uppdrag i SF kommer det komma tillbaka då att man kan ta över gängens terratorium för det var överball! Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Japp man kommer kunna göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Lulle kan du hjälpa mig med 3 uppdrag eftersom due i san fierro 1 lowrider hur gör man 2life is a beach och 3 just bussinies hjälp mig dom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man får tebax gängterratorium lite senare än SF tror jag, efter LV möjligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 deeone kan du hjälpa mig me dom3 uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det är enkelt med dansningen och lowrider du diggar med musiken bara själv så får du in rytmen men det är sant och sen kom jag inte ihåg Just buissnes On TopIc:Det kommer väl tillbaka innan LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 på just bussines ska du bara skydda hojjen....skjut allt bara.... det handlar jhu nstan bara om tur.... försök träffa....skjut på föröarna på motorcyklarna istället för dom som sitter bak på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hur ser gängterritoriumen ut? Ser ingen skillnad på färgerna på kartan.. Allt e grönt och vit med hus och vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hur ser gängterritoriumen ut? Ser ingen skillnad på färgerna på kartan.. Allt e grönt och vit med hus och vägar. Om du inte har klarat uppdraget där du ska ta över ett territorrium , så kan du inte se färgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det är i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Om du inte har klarat uppdraget där du ska ta över ett territorrium , så kan du inte se färgerna. Vilket uppdrag är det? Är det på första Ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vilket uppdrag är det? Är det på första Ön? Japp , det är ett av sweets uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Japp , det är ett av sweets uppdrag kommer du ihåg vad uppdraget heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts