color Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Man ska spela VC på pc allt annat suger! Längtar så jävla mycket efter SA till pc Men jag kommer inte sluta spela VC när jag fått SA. Kan vara kul att spela som lite omväxling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Man ska spela VC på pc allt annat suger! Längtar så jävla mycket efter SA till pc Men jag kommer inte sluta spela VC när jag fått SA. Kan vara kul att spela som lite omväxling Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 nej de vet jag ! men det ska finnas ett hus nåstans bredvid hotellet som man ska kunna hoppa igenom nått fönster eller nått.. så ska där vara en motorsåg och blod eller nåt sånt , nån som vet var stället är? pay´n spray längst ned i första ön, fortsätt vägen söderut tills det kommer en korsning, sväng vänster, på vänster sida en rosa byggnad med trappa upp till en mörk dörr gå bara rakt igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hmm har du bild på det `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 http://www.gta.com.ua/img/secrets/3c.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hehe tack sä J*vla mycket och sen tycker jag att alla ska få ha sin åsikt om vad do tycker Gta spelen är bäst på... om de e ps2 ,xbox eller pc . alla får ha sin åsikt !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 R.I.P :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts