Frenzy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag kommer ihåg den dagen då jag fick mitt ps2 och Vice city till, det var den bästa spelupplevelsen jag nånsin haft. Ska se nu om SA kan ta den:P Men det tror jag inte..... Rip Vc 4 ever Men jag säger inte att SA är sämre utan tvärtom .... men den spelupplevelsen va ändå bäst , tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vice City kommer ju inte att dö ut bara för att San Andreas kommer! Javisst kommer ju SA att spelas mer men alla lägger ju inte ner spelandet med VC... Jag väntar på SA till dator och jag kommer att spela VC efter att SA kommer också! //DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man lägger väl inte ner VC. Jag har knappt lagt ner 1:an än. Eller... Jo, kanske. Men jag älskar VC. Det är så ljust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man lägger väl inte ner VC. Jag har knappt lagt ner 1:an än. Eller... Jo, kanske. Men jag älskar VC. Det är så ljust. ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 VC är det bästa spelet som finns. Kommer också ihåg första dan med spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Winston S. Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har då nyss börjat jobba på min första vc-stuntfilm, så här ska inget läggas ner. sen är det så jäkla sugigt att spela gta på ps2. även de tvådimensionella gta-spelen var absolut inte gjorda för playstation, och det är inte de nya heller. asjobbiga kontroller ju. så man får väl vänta med att skaffa spelet tills nästa år nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har bara gta spelen tioll ps2 mer känsla i PS2 SPELEN !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ännu mer känsla i Xbox-spelen. PS påpeka inte att kontrollerna är klumpig. jag vet att många tycker det. men alla som har testat har väll bara testat orginal dosorna. ingen har väll testat dom jätte härliga kontrollerna med bra knapp-ut-plasering (långt ord ) Xbox Kontroll S är namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag ska spela lite VC så att man får tillbaka lite gamla minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 mm nu när jag har beställt SA så får ju jag spela VC så länge E rätt grym på att trixa med motorcyklarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Applåderar Jag har bara Xbox och DOUBLE PACK så jag kan bara köra VC. och3:an men det har inte blivigt så mkt av, Är bara på sista ön VC däremot har jag klarat ut (Soryline missions asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag har inte klarat allt på VC Men vet ni dom där hemliga ställena Jag vet de på andra ön , det påskägget... Men var e de på första ? kan nån skicka bild ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vice City kommer ju inte att dö ut bara för att San Andreas kommer! Javisst kommer ju SA att spelas mer men alla lägger ju inte ner spelandet med VC... Jag väntar på SA till dator och jag kommer att spela VC efter att SA kommer också! //DimpZ Exakt, jag har nyss börjat på GTA III till xBox nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vice City kommer ju inte att dö ut bara för att San Andreas kommer! Javisst kommer ju SA att spelas mer men alla lägger ju inte ner spelandet med VC... Jag väntar på SA till dator och jag kommer att spela VC efter att SA kommer också! //DimpZ PRECIS!! samma här, Vice City forever...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har bara gta spelen tioll ps2 mer känsla i PS2 SPELEN !! Allvarligt talat: GÅ Å *censur*!! PC är myche bättre, och det finns dokumenterat.... gissa vad dom gör innan det släpps till dator? Rätt svar är: konverterar! slå upp det ifall du onda människa inte fattar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ajja men vet nån var det hemliga stället ci hotellet e på första ön ? posta en bild på kartan då,,,, eller på huset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ajja men vet nån var det hemliga stället ci hotellet e på första ön ? posta en bild på kartan då,,,, eller på huset.. ö hotell? vad menar du? finns inge hemligt rum i nå hotell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 nej de vet jag ! men det ska finnas ett hus nåstans bredvid hotellet som man ska kunna hoppa igenom nått fönster eller nått.. så ska där vara en motorsåg och blod eller nåt sånt , nån som vet var stället är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 sök "scarface" på gtavcforumet så hittar du säkert lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag är helt värdelös på konsol (pga. handkonstrollerna). Måste vänta pc-versionen av spelet Dock slutade jag spela VC för länge sen :"> Vill ha något nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts