Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vad brukar du göra när du inte gör uppdrag t.ex slaktar eller gör lite stunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Sj gör jag ingenting för jag får det imorrn å då sk jag satsa på hästar tills jag blir miljonär sen så ska jag köpa hus å kläder Redigerad 31 oktober, 2004 av Silversurfer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 roulette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag lassar in tre gängmedlemmar i min lowrider, rattar in Radio Los Santos och bumpar in på Ballas territorium... där börjar det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 LoL.....Jag lassar in 4 medelmmar i en pony och drar och har kul på strandpartyt och går med dom på tivolit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) brukar spela på hästar, Stuntar runt med hojjen, hittar stora hopp som man kan göra feting hopp på. Redigerad 31 oktober, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 brukar spela på hästar, Stuntar runt med hojjen, hittar stora hopp som man kan göra feting hopp på. Jagar tags och stör mig på att jag inte finner unika hopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag lassar in tre gängmedlemmar i min lowrider, rattar in Radio Los Santos och bumpar in på Ballas territorium... där börjar det roliga. Man ska lyssna på PlayBack Fm ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Radio Los Santos e mer stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 köra gunrade med brorsan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Stunta runt med BMXen ( Har full mätare på stamina nu ) och spela 2 player, eller rymma till nån av dom två andra öarna och utmana dom 4 polisstjärnorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har någon kommit till LV än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Brukar väl ta plan o leka lite me area 69 eller köra jet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man ska lyssna på PlayBack Fm ( ) Ja det ska man, näst efter KDST. " Can´t the cops get yo? Then you must be listening too....The Dust"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) ARea 69? haha är det det som ligger vid no flight zoon Redigerad 31 oktober, 2004 av lowire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vad brukar du göra när du inte gör uppdrag t.ex slaktar eller gör lite stunt. om ja typ börjat spela så brukar ja inte göra uppdrag.. brukar åka runt o kolla lite va som finns bla bla.... men annars om ja redan spelat men inte e på uppdrag brukar ja köra "lagligt" ibland (det e faktiskt kul ) eller typ, köra som en galning o få polisen efter mig eller bara sprina/åka runt o gö massa skit... typ döda folk eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag brukar köra runt med traktorn i backarna . Det känns ägande när man kommer in i richman området med en traktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Jag brukar köra runt med traktorn i backarna . Det känns ägande när värsta gangstern kommer in i richman området med en traktor EDIT : ops sorry för dubbel posten :"> Redigerad 31 oktober, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag tänker spela tills jag åtminstone låser upp san fierro. sen lär jag nog leka lite.. vill gärna komma på det berget och åka loss lite som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts