RavenE Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) 1. Vart kan man köpa smycken? T.ex Halsband (Finns ngn bild på GTAsajten) 2. Vart finns Mountainbiken? (Stavning) Offtopic: För övrigt äger San Andreas!! EDIT: Två frågor till: Hur gör man för att komma in i klädaffärer? Har olika frisörer olika frisyrer? Redigerad 31 oktober, 2004 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 1. Vart kan man köpa smycken? T.ex Halsband (Finns ngn bild på GTAsajten) 2. Vart finns Mountainbiken? (Stavning) Offtopic: För övrigt äger San Andreas!! EDIT: Två frågor till: Hur gör man för att komma in i klädaffärer? Har olika frisörer olika frisyrer? Cykeln finns lite här ocj där! men jag undrar om man måste klara till San Fierro för att få fyrhjulingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 men jag undrar om man måste klara till San Fierro för att få fyrhjulingen Den längtar jag tills man får köra!! By the way, vet du (eller ngn annan) vart "Pilot School" finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Pilot skolan är väl i Öknen tror jag.... väster om Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jaså, fyrhjulingen kan man köra direkt . den finns ute på landet på bondgårdarna, bara åka dit och ta en. men dom är lite jobbiga att hitta men jävligt kul att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Men ja har letat hur länge som hälst..kan du inte säga nån bondgård där den brukar vara (snälla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Där finns den. Leta igenom det området jag markerat , så kommer du hitta den ! Redigerad 31 oktober, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tack! ska genast börja leta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 1. Vart kan man köpa smycken? T.ex Halsband (Finns ngn bild på GTAsajten) 2. Vart finns Mountainbiken? (Stavning) Offtopic: För övrigt äger San Andreas!! EDIT: Två frågor till: Hur gör man för att komma in i klädaffärer? Har olika frisörer olika frisyrer? 1. Smycken köper du i klädaffärerna 2. Lite överallt.. 3. Går in i den.. 4. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts