MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Spelar själv inte Gta3 mer. Har inte gjort det sedan Vice City kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 "Småspelar" lite nu eftersom jag måste vänja mig vid LC eftersom Liberty city stories kommer ut snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Har spelat lite då och då för några månader sen. Men inte nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Nej, skulle kännas allt för ovant med de förlorade finesserna som fanns i SA... Redigerad 28 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Mitt är borta, får väl gå och köpa ett nytt, inte alls dyrt. För jag är rätt sugen på att spela det igen ^^. Jag tycker själv att trean är den bästa hitills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Har jäkligt goda minnen från det, men nu är det inte särskilt kul längre efter att ha spelat SA och VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts