aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 är det nån som spelar fortfarande, inte jag i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 "Råkade" modda en grej. Men det gick åt skogen så svaret blir nej för närvarande... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 "Råkade" modda en grej. Men det gick åt skogen så svaret blir nej för närvarande... :'( synd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 instalerade det idag var ganska kul att börja om..... roligare än vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag har precis börjat spela det . Är på andra ön och tycker det verkar större än VC. Eftersom jag började med VC men måste ha något att göra tills SA kommer till pc gick jag och köpte GT3, ganska kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag spelade Gta 3 precis innan SA släpptes, det är roligare än vc. Vice City känns konstigt, alla ö:arna är platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag kanske börjar spela snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 funkar inte på min dator. trots att min dator är 6 månader gammal finns inte motorcycklar som jag blev grinig för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag spelar det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Började spela det idag och det är faktiskt jävligt kul Redigerad 11 november, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Spelade det 2 veckor innan GTA:SA, men sen la jag ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Gta 3 är bäst man trötnar aldrig på det spelet. spelar igenom det var tredje månad ungefär det finns så mycket att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Installerade spelet för några dagar sen, har mest cruisat och letat vapen och hidden packages än så länge, ska snart köra lite mer seriösa uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kevan Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 "Råkade" modda en grej. Men det gick åt skogen så svaret blir nej för närvarande... :'( Försök installera om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Försök installera om det Försök att inte dra upp trådar som är äldre än dig och sluta hosta upp onödiga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Försök att inte dra upp trådar som är äldre än dig och sluta hosta upp onödiga bilder. Exakt du har tragit upp typ 4 trådar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har klarat ståryn en gång - tycker det var lagom. Fick nog köra om sista uppdraget cirka 15 ggr när man var noob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har klarat ståryn en gång - tycker det var lagom. Fick nog köra om sista uppdraget cirka 15 ggr när man var noob! Men Mervin det får räcka nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hoppas det inte gör något att jag skriver här, det är endå dött. I allafall så ska jag börja om på storyn på GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Men Mervin det får räcka nu! Hur många gånger har du klarat det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts