leftbehind Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Tag det rätta, tag lätta! eller nåt? fan hette de inte lättlätt eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vad bra då med tanke på att Hammarby vann Allsvenskan 2001 Har den bästa autografen: Patrik Eriksson Ohlsson (Peo) från tiden i Djurgården Ahh Peos autograf! Synd att man inte har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 fan hette de inte lättlätt eller ngt. Är det inte "Tag det rätta, tag Cloetta.?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ja men det är ju Cloetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 själv har man 3... nån brottare (minns inte va han heter, vann OS för 4 år sen) Hipphipp(han som spelar Kajan) Hipphipp(han som spelar Tiffany Persson från Staffanstorp, bor i Staffanstorp ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Är det inte "Tag det rätta, tag Cloetta.?!" tänkte just skriva det så fort jag såg "tag lätta", men det var en annan nostalgiker här, såg jag. Uttrycket är asgammalt (50-talet nån gång) och det hittades inte på vid den där "vinn med världens längsta näsa"-reklamen som gick för ett tag sen om ni kommer ihåg... Jaja. Jag har inte mycket autografer, men jag kan skryta med att jag har Fredrik Berlins autograf (hrrm, fick den när jag gick i trean :"> ) och så har jag sett Robban Broberg och Samuel Fröler, båda i stockhom om jag inte minns fel.... oooh! Jag vann nog det här. Jo, och så har syrran Sasha Zakarias autograf också - skrivet på ett Åhlénskvitto Brorsan har hela the Arks autografer, och min andra brorsa har hela Slayers. Om jag inte förstått det hela totalfel så var han på en In flames-konsert, och det var helt tomt på scen efter konserten och då kunde han ha tagit en Stormtroopermask som satt på bastrumman, men det antog han var grovt kriminellt så det lät han bli. Men det skulle varit jäkla häftigt. Yep, that's all for me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Carro & Tobbe från lattjo lajban. Samt "Olyckan" Från trasan och banane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kim källstrom Ronny andresson Michael "Mille" världsmästaren i speedshooting i innebandy (2 exemplar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Hipphipp(han som spelar Kajan) Hipphipp(han som spelar Tiffany Persson från Staffanstorp, bor i Staffanstorp ) Kajan: Johan Wester Tiffany Persson: Anders Jansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 haha Anders Jansson heter min pappa och han bor i staffanstorp hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ska man tro det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Ska man tro det eller? varför inte? Tror du det bara finns 1 som heter det eller? Redigerad 12 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ska man tro det eller? de e sant, ja bor granne me han min familj e den enda Edvinstam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Det kanske inte är så smart att ni lägger ut era efternamn på internet om ni är ensamma om att ha dem... On topic: Har en autograf med Robert Wells liggandes nånstans men jag har inte sett den på 5 år så det är möjligt att jag råkat slänga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hmmm... autografer har jag inte ngåra, ja förutom en då som jag fick av min tremenning (Björklöven) hehe, fast han är väl inte direkt känd och erm... löven är väl itne dirket speciellt duktiga men .... eh ja... har ju sett ett par kända personer iaf några hehe, Orup (eller va dhan nu kallas) när jag var på tekniska magasinet i stockholm "afrodite-folket" när jag satt nere på resturangen Rex här i Umeå mystiskt nog, men men, var typ 2 år sedan under den perioden när vi brukar ha volleyboll här i stan, vettetusan vad dom gjorde där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 själv har man 3... nån brottare (minns inte va han heter, vann OS för 4 år sen) Hipphipp(han som spelar Kajan) Hipphipp(han som spelar Tiffany Persson från Staffanstorp, bor i Staffanstorp ) bor dom i staffanstorp? dom spelar in i malmö . Och dom har ju fan teater varje dag i lund ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag e stolt iaf. Den enda familjen som heter ståhling i världen e min Ok nu vet jag vad dina föräldrar heter, ditt telefonnummer och din adress. Du bor rätt nära skolan du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) XD Redigerad 25 januari, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Bara några från elfsborg och Anders svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 xD. sant men det är det att jag inte heter ståhling Heter karlsson Jo visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts