Jump to content

Autografer

saffecool
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det inte

"Tag det rätta, tag Cloetta.?!"

tänkte just skriva det så fort jag såg "tag lätta", men det var en annan nostalgiker här, såg jag. Uttrycket är asgammalt (50-talet nån gång) och det hittades inte på vid den där "vinn med världens längsta näsa"-reklamen som gick för ett tag sen om ni kommer ihåg...

Jaja. Jag har inte mycket autografer, men jag kan skryta med att jag har Fredrik Berlins autograf (hrrm, fick den när jag gick i trean :"> ) och så har jag sett Robban Broberg och Samuel Fröler, båda i stockhom om jag inte minns fel.... oooh! Jag vann nog det här. Jo, och så har syrran Sasha Zakarias autograf också - skrivet på ett Åhlénskvitto :D

Brorsan har hela the Arks autografer, och min andra brorsa har hela Slayers. Om jag inte förstått det hela totalfel så var han på en In flames-konsert, och det var helt tomt på scen efter konserten och då kunde han ha tagit en Stormtroopermask som satt på bastrumman, men det antog han var grovt kriminellt ;) så det lät han bli. Men det skulle varit jäkla häftigt.

Yep, that's all for me!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm... autografer har jag inte ngåra, ja förutom en då som jag fick av min tremenning (Björklöven) hehe, fast han är väl inte direkt känd och erm... löven är väl itne dirket speciellt duktiga men .... eh ja... har ju sett ett par kända personer ;)

iaf några hehe,

Orup (eller va dhan nu kallas) när jag var på tekniska magasinet i stockholm

"afrodite-folket" när jag satt nere på resturangen Rex här i Umeå :) mystiskt nog, men men, var typ 2 år sedan under den perioden när vi brukar ha volleyboll här i stan, vettetusan vad dom gjorde där. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor