color Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hela Aik hockeylags autografer och hela djurgårdens hockeylags autografer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 har några på killarna från marduk, och jason som spelade i freddy vs jason. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Samlar inte själv, men farsan gör det. Han har något över 10 000 autografer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ser Andreas Anderson rätt ofta... han bor i min grann-ort, så jag ser han på torgets grill ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 tja jag har sven göran eriksson slå det om ni kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Har bregott gubbarnas!!!!!!!!! //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Nog menar du allt Lätta? Edit: eller Redigerad 3 november, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Vet inte riktigt! Jävligt gammal! Dom där gött götti gött gött gubbarn är det i varje fall! tvillingar var/är dom också! Edit:Eller vänta, var inte dom för Karlshamns mejeri? //Carolus Redigerad 3 november, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ohh... carmen electra OMG!!! Hur träffade du henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Kan man få den? ( ) Lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nog menar du allt Lätta? Edit: eller Tag det rätta, tag lätta! eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag samlar på AGfcs ?? (påhittade förkortning ?) Jag har Attila från gladiatorerna. Peter Forsberg (inte så konstigt eftersom att jag bor i hans hem stad) en tjej från barn kanalen Jag fick den efter att skickat ett klagomål's mail till dom och sagt vilka skit program dom visade och att dom inte borde ha så dåliga programledare, Det mailet måste ha missupfattats. för 3 dagar senare så hadde dom letat up min addres. (antagligen via min mail) och sedan skickat en skiva 20 barnkanalen ballonger och en autograf på den programledaren jag tycker värst om. Och sen har jag Daniel Sedin,Stig och den där mörka tjejen i Ica reklamerna, och så haddejag turen när jag var liten att få en äkta autograf av en hockey spelare i en hockeykorts paket, det var någon i en gul tröjja iaf. och så har jag ett antal modo autografer. detär ju ganska många ?+? Hur gammal är du?? 5 som det står eller? Annars så har jag warwick davis autograf och jag har babblat med honom och Ron Perlman dvs Hellboy.... (på SCI/FI mässan) för att ta de senaste. lägger till mer om jag kommer på och orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 själv har man ju gustav vasas autograf ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har Gladiatorerna vinnaren 2001 och några Gladiatorer's autografer... Satsar på att få tag på några Timrå spelare's autografer nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har Zlatans han e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Lätt.. Wohoo /me skriver ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har Kim Källström , Tommy Söderström och Tomas "Osten" Östlund tror jag har Niklas Strömstedts autograf oxå Farmor som har fiskat alla autografer o just det Karl Einar Heckner (stavning) Han är min Farmors brorsas tjejs barnbarn eller nå sånt har även sett Peter Settman o en av dom som är programledare för idol på McDonalds vid Fridhemsplan! Slåt det gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har Paul Kariya, Leif "loket" olsson, Agneta sjödin och sen några till kom på att jag har Tommy söderbergs och Peter Forsbergs också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ok jag har INGEN Nåns autograf som jag hade velat ha e kurt Cobains men den e väl ganska svår att hitta ? eller ? Ajja sen så är min musiklärare Povel Randén Han va elgitarrist i Hoola bandoola band oxo pianist tror jag han e cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Lite svårt när man tappat räkningen? Aja, ska försöka... Nyaste: Darth Vader Sauron Andra som jag kommer ihåg: Hela hammarbys vinnar a-lag (2000, fotboll) Magnus Uggla Sum 41 Massa kända basketspelare Massa kända basebalspelare Sen en drös till... ska nog leta upp dom... Vad bra då med tanke på att Hammarby vann Allsvenskan 2001 Har den bästa autografen: Patrik Eriksson Ohlsson (Peo) från tiden i Djurgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts