StellHell Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Bolibompa?! Skratta bäst som skrattar sist.. Jag hade ingen aning om vem det var men det bevisar ju att du oxå kollar på bolibompa..! HA! Knäckt din barnrumpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 "kolla på mig, en människa har skrivit sitt namn på ett papper åt mig!!! jag dööööör av lycka!" rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har Helhe Skoogs autograf... Jag ÄGER hela högen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag samlar på AGfcs ?? (påhittade förkortning ?) Jag har Attila från gladiatorerna. Peter Forsberg (inte så konstigt eftersom att jag bor i hans hem stad) en tjej från barn kanalen Jag fick den efter att skickat ett klagomål's mail till dom och sagt vilka skit program dom visade och att dom inte borde ha så dåliga programledare, Det mailet måste ha missupfattats. för 3 dagar senare så hadde dom letat up min addres. (antagligen via min mail) och sedan skickat en skiva 20 barnkanalen ballonger och en autograf på den programledaren jag tycker värst om. Och sen har jag Daniel Sedin,Stig och den där mörka tjejen i Ica reklamerna, och så haddejag turen när jag var liten att få en äkta autograf av en hockey spelare i en hockeykorts paket, det var någon i en gul tröjja iaf. och så har jag ett antal modo autografer. detär ju ganska många ?+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nästan hela Tre Kronor + Hardy Nilsson Pistvakt Electric Banan Band Marcoolio (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Autografer: Petter Feven By Heart Marcoolio han som var programledare för "Söndagsöppet" [ulf nånting] Snook Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Skratta bäst som skrattar sist.. Jag hade ingen aning om vem det var men det bevisar ju att du oxå kollar på bolibompa..! HA! Knäckt din barnrumpa! (:!!! Gaaaaah! *busted*! (ärligt talat har jag en lillasyster som är 7, gissa vad hon har kollat på om kvällarna?!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag kom på att jag har Calle Johansson autgraf... Han i Washington Capitals. Min granne är kusin med han (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Min mormor är kompis med en jätte känd tollkars föräldrar Hon kan säkert fixa Autografer till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 har ingen. lite sjukt igentligen det där med autografer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har min egen.. Bräcker allt..! Kan man få den? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 bam margera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jesus : Hur och när fick du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 när han träffade bam magera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 när han träffade bam magera? eller när han skickade ett brev till han och bad om autografen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Carmen Electra RESPECT! nåra fler, har tappat bort de flesta men har... Kim källström... pär ulrik... eee MASSA fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ohh... carmen electra Vem är den dära bam bumerang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Bam Margera. Pro-Skatare men är mest känd i från Jackass och CKY filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 eller när han skickade ett brev till han och bad om autografen. eller det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har Tommy Söderbergs autograf, Andreas Anderssons autograf och en hel del från svenska landslaget, bland annat Zlatan och Allbäck. Min morsas kompis är polare med Tommy Söderberg. Därför har jag en massa autografer från landslaget i fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts