saffecool Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 nån som samlar på autografer. jag har två stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har väll.. ööh.. tappat räkningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 du kan ju säga vilka autografer du har oxå? har ingen..vad ja vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har två Patric och Mirre från Robinson. Pappa känner Patric, och han och Mirre kom på min syrras party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Björn Wirdheim Bosse Jonasson Johan Sturesson alla tre e räserförare Min Morbror har en autograf som ja gärna vill ha.. Nämligen Ronnie Petersson Edit: Glömde att ja har en plansch med en teckning av Ronnie Petersson. Och under bilden har alla i hans team som fortfarande är i livet skrivit sin autograf. Mäktigt Redigerad 31 oktober, 2004 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hm. jag har ingen autograf men jag kan säga er at Leif loket Olsson har skrivit med en penna jag har nån stans i nån låda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har lite autografer från endel metalband/artister... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 du kan ju säga vilka autografer du har oxå? har ingen..vad ja vet Lite svårt när man tappat räkningen? Aja, ska försöka... Nyaste: Darth Vader Sauron Andra som jag kommer ihåg: Hela hammarbys vinnar a-lag (2000, fotboll) Magnus Uggla Sum 41 Massa kända basketspelare Massa kända basebalspelare Sen en drös till... ska nog leta upp dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) hela japans och sveriges dam lag i innebandy (1999) andreas karlsson (hockey spelare) hela leksands lag (1998, 1999) har fler men vet inte vilka EDIT: har alla i slipknot, hur kunde ja glömma dom? Redigerad 31 oktober, 2004 av Gilded_C_unt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tomas Brolin och Fredrik Ljungberg är väl dom kändaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har inte en enda autograf, men jag har sett rätt många kändisar...¨ Såsom: Viveca Lärn Terry Pratchett Lasse Åberg Akira Toryama Don Rosa (Kalle-tecknaren ) Benny och Quristina från farmen Mat-Tina (Jättegott ) Med mera.... Som de flesta kan räkna ut har jag varit på bokmässan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har Henrik Stålh och Don Rosa (respekt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ja har iaf tappat räkningen totalt... dom som jag kommer ihåg svenska A-laget i fotboll nåra rallyförare fotboll: ÖSKs A-lag IFK Göteborgs A-lag (är släkt med Erlingmark ) några i AIKs A-lag kan inte hjälpa det... några i DIFs A-lag hm... Svennis Hockey: Leksand a-lag några i FBK nån ifrån DIF också... några artister, speedwayförare, och mycket mera i nån skrivbordslåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har min egen.. Bräcker allt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har Henrik Ståhl Bolibompa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 http://www.teringer.com/olda/koncerty/images/offspring1.jpg OFFSPRING (dexter holland) jag har en från honnom och en så kna jag få en av http://www.star-interviews.com/img/conny-bloom2.jpg Conny Bloom (electric boyz) min gitarr lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har från 2 spelare i aik(kommer inte i håg vilka) amber världsmästaren 2002 i brotning kommer icke ihåg va han heter och robert wells Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har bara gammalt... Markoolio, Therese Alshammar (simmerskan, hon är kusin med mina kusiner ), Ena halvan i Hjalle och Heavy (har inte sett den på 10 år eller nått), samt en från Plexus (gladiatorn) som jag har hittat på marken (kan ju vara fake) Min farfar har skakat hand med självaste Leif Loket Olsson i egen hög person, respekt haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Bolibompa?! Spela roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts