razztheazz Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Lätta pengar: I klädaffärerna ska man slå ner alla, man får ju inga stjärnor heller och dom som är där är oftast ganska rika. speciellt i Prolaps. Eller så kan man bara slå ner knarklangare. Berätta fler tips här så slipper vi ha massa småtrådar överallt. MVH/Razztheazz (w00t) Redigerad 31 oktober, 2004 av razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har inte spelet , men vad händer när man blr busted/wasted, likadant som i GTA III/VC eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Men du nödigt att skriva här!(ironisk) Tyvärr har jag inget svar på din fråga för jag hann bara spela 1 h innan vi åkte till stugan och jag fick inte ta med Ps2 PS. Skriv tips och tricks Redigerad 31 oktober, 2004 av razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Men du nödigt att skriva här!(ironisk) Tyvärr har jag inget svar på din fråga för jag hann bara spela 1 h innan vi åkte till stugan och jag fick inte ta med Ps2 PS. Skriv tips och tricks :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Ett annat pengatricks hittat på Gta forums: it's easy... i started with 8k.. saved game, went to Off Track Betting (OTB) in north part of first island... it's across the street from parking lot with the yellow kiosks... placed it all on the 3rd horse.. odds of 1/5 or 1/8 (varies race to race).. if i lose, i reload saved game, when i won, i went and bought house by glen park (only 20 secs away from OTB by car) and saved... after 3 wins, betting all every time, i have made over 3.5 million the first horse only pays 1/2 odds and the last too never win.. so only bet on 2nd or 3rd horse Översatt: Det är lätt..jag startade med 8k...sparade spelet, gick till Off Track Betting(OTB) i norra delen av första ön...det är över gatan från parkeringsstället med dom gula telefonkioskerna..satsade allt på den 3:e hästen..oddset av 1/5 eller en 1/8(varierar från race till race) om du förlorar laddar jag om spelet, när jag vinner köpte jag huset vid glen park(bara 20 sekunder från OTB med bil) och sparade... Efter 3 vunna, satsat allt hela tiden, hade jag 3,5 miljoner. Den 1:a hästen betalar bara 1/2 av oddset och den sista vinner aldrig... så satsa dina pengar på den 2:e och/eller 3:e hästen. Man kan ändra från 10.000 till 50.000 på något sätt också. MVH/ Razztheazz Redigerad 31 oktober, 2004 av razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kom igen kom med fler tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Testa att gå in i olika barer och satsa pengar på att spela biljard. du kan vinna 1000 dollar åt gången.. kanske lite ltie... men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 MMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Okej nu har vi pengatips. Kan någon ge tips om hur man kan komma till ställen eller tips på hur man kan göra på uppdrag. Ja, tipsa helt enkelt om vad ni vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 lite offtopic men... hur spelar man biljard? Jag gick in i den där baren som är rätt nära "the johnson house" men det fanns ingen sån där "röd cirkel" vid biljard borden.... å inte gick det prata med dom som spelade heller.... ontopic: cykla mycket och spring på rullbandet på gymet.... det kan du behöva om du blir jagad av gäng/poliser och du itne har nån bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesperius Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 vet inte hur man tar med vad andra har skrivit så folk vet vad man svarar på men jag har gjort en ny tråd om flyplatsen:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har inte spelet , men vad händer när man blr busted/wasted, likadant som i GTA III/VC eller? Japp , det är samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Haha för att komma in i flygplatsen så kan man parkera en bil precis vid muren.. så hoppar man upp på bilen o hoppar över muren.. eller så kan man bunnyhoppa upp med BMX:en.. smart va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Förmodligen bästa tipset här : Döda er flickvän , så slipper ni henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts