Jump to content

Lite tips och tricks!

Share

Recommended Posts

Lätta pengar: I klädaffärerna ska man slå ner alla, man får ju inga stjärnor heller och dom som är där är oftast ganska rika. speciellt i Prolaps. :P

Eller så kan man bara slå ner knarklangare. (w00t)

Berätta fler tips här så slipper vi ha massa småtrådar överallt. :P

MVH/Razztheazz (w00t) (w00t)

Redigerad av razztheazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett annat pengatricks hittat på Gta forums:

it's easy... i started with 8k.. saved game, went to Off Track Betting (OTB) in north part of first island... it's across the street from parking lot with the yellow kiosks... placed it all on the 3rd horse.. odds of 1/5 or 1/8 (varies race to race).. if i lose, i reload saved game, when i won, i went and bought house by glen park (only 20 secs away from OTB by car) and saved... after 3 wins, betting all every time, i have made over 3.5 million

the first horse only pays 1/2 odds and the last too never win.. so only bet on 2nd or 3rd horse

Översatt: Det är lätt..jag startade med 8k...sparade spelet, gick till Off Track Betting(OTB) i norra delen av första ön...det är över gatan från parkeringsstället med dom gula telefonkioskerna..satsade allt på den 3:e hästen..oddset av 1/5 eller en 1/8(varierar från race till race) om du förlorar laddar jag om spelet, när jag vinner köpte jag huset vid glen park(bara 20 sekunder från OTB med bil) och sparade... Efter 3 vunna, satsat allt hela tiden, hade jag 3,5 miljoner.

Den 1:a hästen betalar bara 1/2 av oddset och den sista vinner aldrig... så satsa dina pengar på den 2:e och/eller 3:e hästen.

Man kan ändra från 10.000 till 50.000 på något sätt också.

MVH/ Razztheazz

Redigerad av razztheazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lite offtopic men... hur spelar man biljard? Jag gick in i den där baren som är rätt nära "the johnson house" men det fanns ingen sån där "röd cirkel" vid biljard borden.... å inte gick det prata med dom som spelade heller....

ontopic: cykla mycket och spring på rullbandet på gymet.... det kan du behöva om du blir jagad av gäng/poliser och du itne har nån bil :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor