solle Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Mn kompis ska komma te mig och spela GTA och han ska sova över hos mig. Men jag vill gärna spela 2 player med han ..vartt exakt kan man hitta sånna symboler snälla hjälp mig...och om nån som vet säg vart man kan köra flyg plan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det finnns trådar om det här i forumet, så ansträng dig lite genom att kolla igenom trådarna innan du postar en ny. Sedan måste jag säga att du valt en fruktansvärt dålig rubrik till denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Om du åker till BS på kartan(big smoke), står mot hans hus, spring vänster ganska långta, då kommer du in i en gränd, hoppa över stängslet o där finns den, du kan köra flygplan o heldikopter på flygplatsen (hoppa över muren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Flygplan kan du köra på flygplatsen. har du inte kommit så långt att du öppnat flygplatsen så kan du alltid ta dig in på nåt sätt, så här då: Spring till platsen på kartan. där det är en mur mot flygplatsen med stängsel på. alltså inte att först en mur och på det står stängslet utan att en hög mur och mot den är det stängsel. sen ska du hitta en bil lämpligt är en taxi för dom finns det gott om, sen så ska du ställa den mot muren och hoppa upp på taket på bilen. sen tryker du bara på fyrkant och cj kommer klättra över muren. du är nu på flygplatsen och det finns en dodo(litet plan) och en shamal(jet plan) dodon är bra om du bara ska flyga över los santos vill du flyga till las venturas är shamalen ett måste. bra är också en fallskärm, för dom skjuter ner dig ganska fort och då är det bra om du kan hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Flygplan kan du köra på flygplatsen. har du inte kommit så långt att du öppnat flygplatsen så kan du alltid ta dig in på nåt sätt, så här då: Spring till platsen på kartan. där det är en mur mot flygplatsen med stängsel på. alltså inte att först en mur och på det står stängslet utan att en hög mur och mot den är det stängsel. sen ska du hitta en bil lämpligt är en taxi för dom finns det gott om, sen så ska du ställa den mot muren och hoppa upp på taket på bilen. sen tryker du bara på fyrkant och cj kommer klättra över muren. du är nu på flygplatsen och det finns en dodo(litet plan) och en shamal(jet plan) dodon är bra om du bara ska flyga över los santos vill du flyga till las venturas är shamalen ett måste. bra är också en fallskärm, för dom skjuter ner dig ganska fort och då är det bra om du kan hoppa. TACK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts