Carolus XII rex suenica Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tex, rostar bilarna? Om inte skriv det, jag har ingen aning så jag vill gärna veta.. Kan man röka? eller inte osv.. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 man kan inte röka.. jag har inte sett en å samma bil under en lång period så smuts å rost vet jag inte, men det åker omkring en del fallfärdiga bilar på gatorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hur vet du att man inte kan röka? hur långt har du kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Rosttta kan nog bilarna, fast jag har mest sett smuttsiga bilar. Röka vet jag inte, CJ säger ju nej hela tiden när homisarna frågar om han vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 dåligt om man inte kan röka! Man kanske måste komma längre in i spelet? Dricka då? //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 nej man kan inte röka..nästan säker på det.. dricka? du kan köpa läsk från automaterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hörrni idioter! Ni vet inte om man kan röka eller inte! DONT TALK SHIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag menade bärs som man sett i filmerna.. När man såg filmerna trodde man ju att man skulle kunna röka o kröka.. "- Man kan köpa cigaretter och röka upp dem." Från gta sajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Joo man blir hög en gång iaf så långt jag kommit och det är när man eldar upp en bondes majja fält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man kan inte välja olika saker att säga till folk på gatan och du kan inte förhandla om priset på sakerna du stulit under inbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts