vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Lite sent nu antar jag, annars hade jag väl försökt Aja, får vänta till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 har nästan gått 2 veckor nu.. nice stavning Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 nice stavning Arman Vad menar du? Är det fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag skulle gärna vilja vara moderator men det kommer nog alldrig hända här på detta forum iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag skulle gärna vilja vara moderator men det kommer nog alldrig hända här på detta forum iallfall. Men kära du. Varför drog du upp en 5 månader gammal topic för att säga det? Plus att det är så att moderatorplatserna är tillfyllda för längesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Men kära du. Varför drog du upp en 5 månader gammal topic för att säga det? Plus att det är så att moderatorplatserna är tillfyllda för längesen. Det vet jag, jag drog upp den för att jag ville säga så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Men Hawkaye (eller vad han heter) är ju aldrig aktiv. Nån borde få ta hans plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Men Hawkaye (eller vad han heter) är ju aldrig aktiv. Nån borde få ta hans plats... Behövs det ens några fler mods till SA-forumet nu? Stormen har lagt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Behövs det ens några fler mods till SA-forumet nu? Stormen har lagt sig. Behövs det ens några mods överhuvudtaget? Alla kan ju vara moderater och springa omkring och låsa trådar.. Skulle bli lite fumligt ibörjan men sen skulle det bli bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Vart tog Hawkeye vägen förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vart tog Hawkeye vägen förresten? Han försvann väl i två år innan han kom tillbaka för några månader sen. Han kanske gjorde samma sak igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Ska det bli en ny plats nu eller .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts