Hultenius Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vi söker en eller flera moderatorer till SA-forumet. Denna/dessa moderatorplatser gäller endast SA-forumet och är tidsbegränsade till "några veckor" (därefter kommer en mer allmän och tuffare annonsering att göras). Intresserad? Skicka mig ett PM. OBS! Du måste ha någon typ av erfarenhet. Tänk: "Varför kan jag göra detta jobb bättre än någon annan?". EDIT: Platserna är tillsatta. De tre som jobbar som SA-mods just nu är Hawkeye, Topp3 och Jocken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Känner mig riktigt sugen... Men är rädd att jag ska missbruka denna makt då min ilska ibland tar kontroll över mig... Så jag avstår nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag känner mig också sugen... Men jag skulle nog inte kunna klara av det . Plus att jag nog är för ung också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har anmält mig. När kommer du börja dela ut platser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Skulle väl kunnat, men erfarenhet? Jag recenserade spel på en sida en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Har lovat mig själv att inte besöka SA-forumet, eftersom att jag säkert bara får för mig att göra något dumt då. Att köpa en PS2 till exempel... Annars hade jag gäran hjälpt till. Redigerad 31 oktober, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kan ställa upp.. Ne, skojjar bara.. Jag har fullt upp.. Och sen har jag inte köpt SA än.. Skulle bara spoila en massa för mig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ropar efter Arman, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ÄRUUUUUUUU`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ropar efter Arman, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ÄRUUUUUUUU`? Jag är här? Men jag har anmält mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ropar efter Arman, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ÄRUUUUUUUU`? hehe.. de var min första tanke när jag såg topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hmm, tveksamt att jag tänker anmäla mig, även fast jag känner ett litet sug, hehe. Kommer nog inte sitta så mycket vid GTAsajten nu, så jag orkar inte ta på mig ansvar om vi ponerar att jag skulle få en plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Alla tjatade om admins förut... Nu vill ingen ställa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Alla tjatade om admins förut... Nu vill ingen ställa upp Det väl inte du? Man skulle ju PM:a Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 PM:at 35 gånger den senaste timmen. Verkar inte som jag får nått svar, aja då blir det väl inte jag... :'( Got ya... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det väl inte du? Man skulle ju PM:a Hultan. I och för sig... såg bara negative kommentarer som svar så jag antog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 I och för sig... såg bara negative kommentarer som svar så jag antog... ...att det som anmält sig inte orkar skriva i den här tråden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) PM:at 35 gånger den senaste timmen. Verkar inte som jag får nått svar, aja då blir det väl inte jag... :'( Got ya... stackars dig funnylin kommer du att bli en "sadlin" nu? jag kanske ska anmäla mig men jag vet inte jag har ingen erfarenhet... :edit: jag kom på att jag har varit temporär mod en gång förut på ett annat forum Redigerad 3 november, 2004 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag som moderator? Vilket skämt!! Hade väl bara bannat alla andra moderatorer och hultenius och tagit över Gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Det är bara Hultenius som kan banna folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag som moderator? Vilket skämt!! Hade väl bara bannat alla andra moderatorer och hultenius och tagit över Gtasajten. Viva la revolucion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts