Hultenius Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vi söker en eller flera moderatorer till SA-forumet. Denna/dessa moderatorplatser gäller endast SA-forumet och är tidsbegränsade till "några veckor" (därefter kommer en mer allmän och tuffare annonsering att göras). Intresserad? Skicka mig ett PM. OBS! Du måste ha någon typ av erfarenhet. Tänk: "Varför kan jag göra detta jobb bättre än någon annan?". EDIT: Platserna är tillsatta. De tre som jobbar som SA-mods just nu är Hawkeye, Topp3 och Jocken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Känner mig riktigt sugen... Men är rädd att jag ska missbruka denna makt då min ilska ibland tar kontroll över mig... Så jag avstår nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag känner mig också sugen... Men jag skulle nog inte kunna klara av det . Plus att jag nog är för ung också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Har anmält mig. När kommer du börja dela ut platser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Skulle väl kunnat, men erfarenhet? Jag recenserade spel på en sida en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Har lovat mig själv att inte besöka SA-forumet, eftersom att jag säkert bara får för mig att göra något dumt då. Att köpa en PS2 till exempel... Annars hade jag gäran hjälpt till. Redigerad 31 oktober, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...