Hultenius Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Forumets klocka har ändrats till vintertid. Om klockan går fel för dig så ändra dina inställningar (daylight savings ska inte vara markerad!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jo fan, andra gången den é 02:30 idag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tänkte väl att jag vaknade för sent idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) hmm verkar ej funka för mig ??? har inga daylight savings i kryssade ? 'edit nu funkade lol behövde bara uppdatera någrea gånger Redigerad 1 november, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 en annan smart dräng stannade uppe och ändrade klockan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 en annan smart dräng stannade uppe och ändrade klockan! Säg inte att du satt uppe bara för att ändra klockan? Isåfall ställer man ju tillbaka klockan precis när man går och lägger sig... aja, jag satte in mobilen i datorn så ändrades klockan automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Säg inte att du satt uppe bara för att ändra klockan? Isåfall ställer man ju tillbaka klockan precis när man går och lägger sig... Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts