bear133 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hur får man gängmedlemmarna att följa med en i bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 För att få gangmembers att följa dig, så går du fram till han och auto-siktar på honom med en pistol och trycker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bear133 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 tack så mycket... lets roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man kan bara få 5 medlemar att följa med en, väll!? Man ska typ ta en buss å komma med när man ska starta ett gäng krig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man kan bara få 5 medlemar att följa med en, väll!? Man ska typ ta en buss å komma med när man ska starta ett gäng krig!! Man kan få 8 ... Jo fan det ska jag göra när jag får spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man kan få 8 ... Jo fan det ska jag göra när jag får spelet Måste man typ ha mer respekt då; för när jag har tagit 5 så säger de andra nej hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Måste man typ ha mer respekt då; för när jag har tagit 5 så säger de andra nej hela tiden. Japp, man måste ha mer respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kan man ta med snubbarna på mission? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts