wunderbaren Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Bara ja som tycker det e jobbigt att behöva samla in alla pengarna från alla företag? Man måste åka runt hela tiden och samla pengar...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hehej. Jo. det tycker jag med. men jag bryr mig inteså mkt. jag bara cruisar och om jag åker in på något av ställena, eller kanske bara förbi. så sticker jag förbi och tar dom. jag har typ 568289 eller någe sånt nu kanske en siffra till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 nån smart snubbe skulle ju kunna skripta så att pengarna kom in på "kontot" direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Onödigt! har man spelat som man ska så behöver man inte åka och hämta stup i kvarten det är bara att göra som Gunde5 ifall det e problems.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Stegra runt med crossen och hämta pengar lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts