Add3 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Förut snackades det as mkt om rosten på bilarna. nu när spelet har kommit ut, är det nån som har sett nå rost alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hum nä nu näru säger det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har sett det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har bara sett en bil vara lite skitig nertill vid däcken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag mä... och när man slår ner folk på ljusa dan.. inte en jävel kommer för att stoppa mig. Det står att fotgängare står inte bara och tittar på när du slår ner någon på gatan.. jag har dödat 500 st nu och inte en jäkel har gjort något.. Bara polisen då da. Citerat från GTASajten - Fotgängarna kommer att bli mycket smartare och tänka mer logiskt. De kommer inte att vandra förbi lugnt medan du slår någon till döds på en öppen gata i dagsljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 de menar nog att dom springer fram å kollar på liket å skriker.vilket dom gör .inte att dom ska stoppa nån galning med blodstörst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 de menar nog att dom springer fram å kollar på liket å skriker.vilket dom gör .inte att dom ska stoppa nån galning med blodstörst gjorde dom i vc också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Men fan, dom sprang fram till liken i GTA3 och Vice City också. Och sa typ "Oh my god" "Why is this happening". osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har blivit stoppad flera gånger när jag slagit ner någon på gatan, fast det kanske är de andra gängen som jagade mig. Men det var en gammal gubbe som jagade mig efter att jag slog ner en oskyldig människa. Han sa nåt i stil mig: come back here, young boy. Ungefär i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Inte så många i real life som skulle gå imellan när en biffig westsidesnubbe pucklar på nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts