bodysnatcher Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Joo jag tänkte att vi kunde skriva upp alla olika buggar som man upptäck i spelet. Själv har jag upptäckt en: När man stegrar med Sanchez på natten så lyser lyset både nere i marken och upp mot himelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 för många för att nämna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Haha första som hände mig när jag gick in i gymmet och tränade för första gången och sen gick ut, så föll jag genom marken =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddajung Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 När man har en polisbil/motorcykel och har sirenen på så gör bilarna allt för att flytta sig, åker in i varandra, kör på människor, åker in i väggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 När man har en polisbil/motorcykel och har sirenen på så gör bilarna allt för att flytta sig, åker in i varandra, kör på människor, åker in i väggar... det tror jag inte riktigt man kan kalla för bugg..en bugg är när någonting händer som är fel i spelet, tex at man försvinner ner i marken, grafikfel m.m de där med att de åker väldigt åt sidan och kör in i folk och sånt, det är ju sånt som de ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det är väl bra att dom gör allt för att polisen ska kunna komma fram :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det tror jag inte riktigt man kan kalla för bugg..en bugg är när någonting händer som är fel i spelet, tex at man försvinner ner i marken, grafikfel m.m de där med att de åker väldigt åt sidan och kör in i folk och sånt, det är ju sånt som de ska göra. så där hände de me mig när jag gick ut från gymmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 när man kör foooort med en nitroladdad bil så laggar "draw-distance" och marken ser vattnig ut en bit bort, men inte längst bort.. kan bli lite störande, dock kör man ju inte så otrligt fort på los santos motorvägs-slinga som är störande kort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 När jag klarat av blabla famile uppdraget när man skulle sammlas på ett motel men polsen kom, ja ni vet På slutet när jag klarat det så kunde inte CJ röra på sig, men man kunde få upp START o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hm simmade över till San Fierro s 4 stjärnor, sen försvann stjärnorna men jag hade fortfarande dom efter mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag skulle hoppa på ett tåg (när det stannade), men då hoppade jag rätt igenom det och fasnade, fast efter en stunds springande åt alla håll såå kom jag låss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kanske ingen bugg men... Jag tog upp en motorcykel till Las Santos högsta byggnad (där du hittar förövrigt en fallskärm). Där gav jag plattan i mattan och körde över kanten och krash landade 100 meter bort.....med knappt någon skada alls på CJ (typ en 1/5 på energi mätaren). Provade samma sak med cykeln där gick det sämre för jag landade på huvut på asfalten och mycket riktigt....CJ dog. Måste testa att landa på hjulen nästa gång.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kolla bilden som är bifogad. Fönstret som är förkryssat är inte solid och om man springer i genom det ramlar man genom marken och hamnar framför Vinewood skylten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 För dig kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 För dig med isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag körde upp en bil på en biltransportlastbil, ja ni kan själva se vad som hände... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/bugg-sa_001.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/bugg-sa_002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts