Jump to content

Buggar

Share

Recommended Posts

När man har en polisbil/motorcykel och har sirenen på så gör bilarna allt för att flytta sig, åker in i varandra, kör på människor, åker in i väggar...

det tror jag inte riktigt man kan kalla för bugg..en bugg är när någonting händer som är fel i spelet, tex at man försvinner ner i marken, grafikfel m.m de där med att de åker väldigt åt sidan och kör in i folk och sånt, det är ju sånt som de ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det tror jag inte riktigt man kan kalla för bugg..en bugg är när någonting händer som är fel i spelet, tex at man försvinner ner i marken, grafikfel m.m de där med att de åker väldigt åt sidan och kör in i folk och sånt, det är ju sånt som de ska göra.

så där hände de me mig när jag gick ut från gymmet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske ingen bugg men...

Jag tog upp en motorcykel till Las Santos högsta byggnad (där du hittar förövrigt en fallskärm). Där gav jag plattan i mattan och körde över kanten och krash landade 100 meter bort.....med knappt någon skada alls på CJ (typ en 1/5 på energi mätaren).

Provade samma sak med cykeln där gick det sämre för jag landade på huvut på asfalten och mycket riktigt....CJ dog. Måste testa att landa på hjulen nästa gång....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor