landalamedic Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Köpte spelet i USA allt funkade bra et tag men nu hänger sig spelet när man kört en stund. Allt fryser och står stilla en stund (utom ljjudet) och sen går det igång igen. Efter en stund hänger det sig igen. ar nån varit med o detta, vav kan man göra? Ominstallation funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 De hände för mig också en gång när jag tog lite bilder i spelet. De stannade en gång, sen gick de. Du måste ha en bra dator också! Kolla på systemkraven här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
landalamedic Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Fast jag tar inga bilder, det hänger sig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Testa med att ta bort/flytta filen "gta3.set" i Mina dokument/GTA3 User Files. Då raderas alla inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 du heter rikard eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts